Thursday 23 May 2019

Adam Mikael

Tepat jam 11:30pagi @ 3 January aku selamat melahirkan baby boy kami Adam Mikael seberat 3.1kg di hospital Serdang. 

Disebabkan jarak kelahiran dekat & one previous scar, doktor suggest repeat czer untuk kali ke dua. 2nd January admitted ward & esoknya jam 10:30pagi aku ditolak ke OT. 

Berbeza dengan pengalaman masa lahirkan Aira dlu (emergency czer) sepanjang dalam OT kali ni aku rasa nervous sangat start daripada spinal sampi lah end procedure. 

Sejam aku dlm OT sebab previous scar sangat teruk sebab banyak adhesion.. Lepas 3 hari warded, aku dah boleh discaj. 

2 minggu aku berpantang kt rumah sendiri. Husband aku & adik2 aku yang jaga lepas tu aku balik berpantang dekat kampung pulak. 

Apa reaksi aira kat babt adam? Aira sangat2 tak suka kat Adam. Hahahaha.. Mungkin baru lagi kot. Nanti dh lama2 nanti dia dah biasa la dengan baby Adam ni ❤

  

No comments:

Post a Comment